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DAS ROSSMANN HOUSE: WIE MAN AUTHENTISCHE MARKENEXPERIENCES SCHAFFT

Challenge

ROSSMANN wollte mehr als nur eine klassische Kampagne – sie suchten nach einer authentischen Experience, die Emotionen weckt und echte Verbindungen schafft. Und genau das haben wir geliefert.

Lösung

Wir organisierten einen Brand Trip, bei dem 16 Top-Tier Creators mit über 10 Millionen echter earned Reichweite an echten Erlebnissen teilnahmen, die die Zielgruppe direkt ansprachen und Begeisterung auslösten.

creators

@annadoraschellenberg
Anna-Dora 👋🏻

Außerhalb ihres Theater- & Kunststudiums verfolgt sie diverse weitere Herzens-Projekte wie ihren Buchclub oder steht selber vor der Kamera 🎬

This is Nathanael ✨

Ursprünglich aus dem hohen Norden, lebt er jetzt in Berlin. Er liebt es, seinen Alltag bunt zu gestalten - am liebsten beim Sport, Zeit mit Freunden und natürlich einem Somersby.

@juliasgr
Julia! 🧡

Sie ist immer in Bewegung - egal ob ein Halbmarathon, ein Abend im Park oder ab in eine Bar, Julia ist mit ihrer positiven Art immer dabei! 🌞

Content der Creators wurde über alle Kanäle verbreitet und erzielte mehr als 200 Clippings, die ROSSMANN erfolgreich in der Community positionierten.
Content der Creators wurde über alle Kanäle verbreitet und erzielte mehr als 200 Clippings, die ROSSMANN erfolgreich in der Community positionierten.

ROSSMANN House

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How to create authentic brand experiences: The Rossmann House.

Challenge

ROSSMANN wanted more than just a traditional campaign – they were looking for an authentic experience that would stir emotions and create genuine connections. And that's exactly what we delivered.

Solution

We organized a brand trip in which 16 top-tier creators with over 10 million genuine earned reach participated in authentic experiences that directly appealed to the target audience and generated enthusiasm.

creators

@annadoraschellenberg
Anna-Dora 👋🏻

Outside of her theater and art studies, she pursues various other projects close to her heart, such as her book club, or appears in front of the camera herself.🎬

This is Nathanael ✨

Originally from the far north, he now lives in Berlin. He loves to fill his everyday life with color—preferably through sports, spending time with friends, and, of course, enjoying a Somersby.

@juliasgr
Julia! 🧡

 She's always on the go—whether it's a half marathon, an evening in the park, or a night out at the bar, Julia is always there with her positive attitude! 🌞

'The creators' content was distributed across all channels and generated more than 200 clippings, successfully positioning ROSSMANN in the community.
'The creators' content was distributed across all channels and generated more than 200 clippings, successfully positioning ROSSMANN in the community.

Impressions

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