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Coca-Cola

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HOLDAYS ARE COMING - ABER DIESMAL GANZ ANDERS.

Challenge

Eine Neuauflage des Coca-Cola Weihnachtsklassikers „Holidays Are Coming“ als Kampagnen-Song für einen europäischen Rollout.

Lösung

Um die neue Version von „Holidays Are Coming“ für die europäische Weihnachtskampagne 2018 zu realisieren, ging es zunächst um die Zusammenstellung der richtigen Künstler um möglichst viel Impact in den Fokusmärkten (UK, GER, France) sowie im Rest of Europe zu erreichen. Wir brachten den Kingdom Choir ins Spiel, der kurz davor als Gospelchor bei der Hochzeit von Prince Harry mit Meghan Markle für Aufsehen gesorgt hatte, sowie die Französin Camélia Jordana und den deutschen Star Namika. Unser Job: Verpflichtung der Talents, Rechte-Clearing und Vertragsgestaltung, konstante Abstimmung mit Sony Music für den europaweiten Release, die Musikproduktion im Londoner Metropolis-Studios, Betreuung des Kampagnenfilms sowie der Produktion aller Social Assets.

creators

@annadoraschellenberg
Anna-Dora 👋🏻

Außerhalb ihres Theater- & Kunststudiums verfolgt sie diverse weitere Herzens-Projekte wie ihren Buchclub oder steht selber vor der Kamera 🎬

This is Nathanael ✨

Ursprünglich aus dem hohen Norden, lebt er jetzt in Berlin. Er liebt es, seinen Alltag bunt zu gestalten - am liebsten beim Sport, Zeit mit Freunden und natürlich einem Somersby.

@juliasgr
Julia! 🧡

Sie ist immer in Bewegung - egal ob ein Halbmarathon, ein Abend im Park oder ab in eine Bar, Julia ist mit ihrer positiven Art immer dabei! 🌞

Produktion, PR und Influencer*innen-Kampagne des Coca-Cola Weihnachtssongs vom The Kingdom Choir feat. Camélia Jordana & Namika in 8 europäischen Nationen.
Produktion, PR und Influencer*innen-Kampagne des Coca-Cola Weihnachtssongs vom The Kingdom Choir feat. Camélia Jordana & Namika in 8 europäischen Nationen.

Coca-Cola

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HOLDAYS ARE COMING - BUT THIS TIME, COMPLETELY DIFFERENT.

Challenge

Create a new edition of the Coca-Cola Christmas classic "Holidays Are Coming" as a campaign song for a European rollout.

Solution

To bring the new version of “Holidays Are Coming” to life for Coca-Cola’s 2018 European Christmas campaign, it was first about assembling the right artists to achieve as much impact as possible in the focus markets UK, GER, and France, as well as in the rest of Europe. We brought in The Kingdom Choir, who had just made waves as a gospel choir at Prince Harry and Meghan Markle’s wedding, as well as the French artist Camélia Jordana and the German star Namika. Our job: Talent acquisition, rights clearing, and contract drafting. Constant coordination with Sony Music for the Europe-wide release. Music production at London’s Metropolis Studios. Supervision of the campaign film. Production of all social assets.

creators

@annadoraschellenberg
Anna-Dora 👋🏻

Outside of her theater and art studies, she pursues various other projects close to her heart, such as her book club, or appears in front of the camera herself.🎬

This is Nathanael ✨

Originally from the far north, he now lives in Berlin. He loves to fill his everyday life with color—preferably through sports, spending time with friends, and, of course, enjoying a Somersby.

@juliasgr
Julia! 🧡

 She's always on the go—whether it's a half marathon, an evening in the park, or a night out at the bar, Julia is always there with her positive attitude! 🌞

Production, PR, and influencer campaign for the Coca-Cola Christmas song by The Kingdom Choir feat. Camélia Jordana & Namika in 8 European nations.
Production, PR, and influencer campaign for the Coca-Cola Christmas song by The Kingdom Choir feat. Camélia Jordana & Namika in 8 European nations.

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