Mornin’ Glory’s business concept has been awarded with a multi-digit media deal by Seven Venture Austria.

Founder and managing director Nicolas Stoetter received raving reviews during the latest edition of “2 Minuten 2 Millionen – Die PULS 4 Start-Up-Show” for his start-up company Mornin’ Glory: the ground-breaking shaving-brand, which challenges established competition brands by selling high-end shaving products, with home-delivery in flexible subscriptions. In the end, Stoetter received a deal worth 300.000,- € in exchange for a 10% commission over a period of 24 months.

 

 
Mornin' Glory
 
Die Geschäftsidee selbst konnte jedoch so überzeugen, dass sich Daniel Zech aus der Leitung von Seven Ventures telefonisch meldete, um dem Gründer einen Media Deal anzubieten. Nach live Verhandlungen einigten sich die beiden auf ein Paket in Höhe von 300.000 Euro für eine zehnprozentige Umsatzbeteiligung an den Kunden, die während der Kampagne innerhalb von 24 Monaten generiert werden. Ein voller Erfolg und Zuspruch auf der ganzen Linie für die Männer-Pflegemarke.